Pages - Menu

2013年7月10日 星期三

第二次產檢 @ 閃閃生光的豆豆 6w4d

第二次產檢 @ 閃閃生光的豆豆


上次醫生叫我下星期再去照
我本心大心小的
因為只是 6 weeks
我看 bk, 有d 人 要 7-8 weeks 先去照閃閃
即係 bb 的心跳
照一次都要 $2000, haha
如果照唔到, 下星期再去照
再 $2000
真係倒水咁

不過我都唔理了
真係很擔心
bb 有心跳, 即係過左一大關
證明真係一個新生命的開始
(我自已覺得豆豆可以受精, (因我已高齡, 仲要唔係身體強壯果種)
 著床, 已很奇炒, 之後的應會慢慢生長的)

今次去照係 6w4d
我見差不多都7weeks
應該見到的
就照去

今次都係要陰超
因為bb 仲細

醫生叫我看電視
問我見唔見有一閃一閃小星星呀
就係bb 心跳啦
我聽完bb有心跳, 個 心都跳左出來
之後, 醫生放大聲比我聽
真係聽到 卜卜聲
我真係笑左出來

很開心, 安樂哂

現在的 bb, 係似一粒豆, 只得 0.7cm

醫生說bb 有長大
上星期仲係胎胚 5.3cm
現在連 胎胚已有 6.5cm

很正常生長呀

小b, 媽媽就叫你做 小豆豆
媽媽同你衝了第一關了

你要一直黏實媽媽
努力成長呀

加油.........




沒有留言:

張貼留言