Pages - Menu

2010年8月10日 星期二

北角碼頭買海鮮

上次途經北角碼頭, 見到有些海鮮檔, 都想買新鮮的大蝦為家人的 HOUSE WARMING 和慶祝衰衰的生日..就決定去看下.


買親海鮮, 唔識買, 都預左唔少比人欺騙下KA 啦...


這兒14隻松節蝦就收 $200...1.5斤



1 大, 1 小 的龍蝦, 收左 $200, 沒有磅KA...



小斑 $90



買左數百元貨, 心知佢都會握下, 心有不甘, 屈佢送D 平蝦, 佢肯播, 這兒都有1斤..



龍蝦我就用香草牛油焗



都唔差的...



不過, 北角碼頭的海鮮沒有想像中便宜...都沒有我去開的上海街市選擇多, 下次唔會再去


 

3 則留言:

  1. 勁貴呀~ 其實我吾知價, 我從沒買過龍蝦, 話雖如此, 你都整得好好咁喎! D 焗龍蝦可保龍蝦既原味, 比酒樓油泡既好得多啦~, 我都好想試試呀!

    回覆刪除
  2. 真係唔平wow...200元 (1.5斤蝦 - 可以買到好靚既花竹蝦啦!)

    回覆刪除
  3.  北角碼頭好唔老實架, 上次買d好細隻的三點蟹, 街市都係賣廿多元一斤, 見佢有個牌寫廿蚊, 我以為一斤, 打算買, 點知佢話廿蚊一隻喎, 我即刻走人. 當我水魚咁禁.

    回覆刪除