Pages - Menu

2010年5月10日 星期一

衰衰 lunch box -- 10/5/2010

 


三文魚/魚鬆飯團


泡菜餃子


星星薯餅


***************


 


都係沒有預備的午餐.....


 




個衰衰呀, 畫張咭竟然唔記得送比我呀.


今早我自己見到佢書包有張咭, 問佢係唔係送比我, 佢先話係, 你的.......


生 個 兒子呀


連母親節快樂都沒有講過呀.....衰都庳



反而今年張咭, 有立體喎.........中間D 原來係花花, 我以為衰衰將佢現在鍾意玩的螺旋畫埋上去, 當我都鍾意, 已經唔係第一次啦..


仲寫


THANK YOU FOR WHAT YOU DO


嘻嘻, 佢都知我為佢做左很多.......總算沒有白費



 


 


 

沒有留言:

張貼留言