Pages - Menu

2010年5月7日 星期五

田園掛牆裝飾

大部份都係掛牆的, 要等衰人得閒先幫我掛上去了...今次這些全是木制品, 走快運很貴, 決定走物流, 不過要去自取, 運費都係 $24.......超平呀.......


RMB$49



RMB$79



RMB$39



RMB$19





本來訂盆假花在窗台裝飾下, 但放了後, 似乎細左d tim...



這個放搖控就剛好


3 則留言:

  1. 請問517 綱預訂酒店靠得住嗎?香港有公司?因我也想和小朋友去祈福渡假,可否提供些資料。Thank!
    [版主回覆05/10/2010 14:30:00]香港無KA...都OK的....唔駛比錢先, 你訂完直接到CHECK IN 先付款, 安全些, 就訂完再打去酒店CHECK....

    回覆刪除
  2. 你好, 想問你d 田園掛牆裝飾在淘寶邊間網訂ga ? 可否給我網址呀 ? 另外想問你用邊間物流公司和係邊度自取ga ? 謝謝 !! 

    回覆刪除
  3. 你好呀, 見到你那個梯級型掛牆裝飾好靚呢, 可以話我知在淘寶邊間網訂? 謝謝你:)

    回覆刪除