Pages - Menu

2010年4月21日 星期三

衰衰 lunch box --21/4/2010

 


鰻魚飯堡


小甘旬


鰻魚蛋圈


生果: 西瓜串


**********************


 


衰衰最近愛上鰻魚,


再叫我買, 見到有,便 再買了做鰻魚飯比佢


佢order 的, 鰻魚飯, 鰻魚蛋蛋...當然, 小甘旬就沒有order 啦...係我一定要佢食的...唔食菜都要食下蔬果類啦..不過, 最近都食了幾日甘旬, 甘旬唔可以日日食太多, 都要轉下先.



 


尋晚我們超搞笑, 要摷垃圾桶, 衰衰無啦啦早上打噴, 跟著鬆了隻牙就唔見了, 尋找極都唔見, 佢很唔開心, 我就地墊式詳細尋找啦, 終於係床上摸到有硬的物體, 係隻細細的牙. 我就立即浸鹽水消毒先啦.  點知...............,


個衰人返到, 幫我們倒左d 水,


隻牙................唔知去左邊, 衰衰嬲到震..


剛巧, 我洗野前倒了放在星盤的垃圾, 就叫衰人立即摷下有無啦...幸好, 都尋找到..


個衰人仲話唔見左就算喎, 但係你弄唔見, 就不對啦..., 這些有錢都買唔到ka, 已經唔係第一次, 上次有隻牙都係比佢倒左, 我係星盤個度拾番...比佢激c.......


 

沒有留言:

張貼留言