Pages - Menu

2010年4月28日 星期三

我的第2批 CATH KIDSTON @ UK

上次知道 UK WEBSITE 係4月14日有85折, 便再訂了貨, 因為歐洲火山灰停機的關係, 以為無甘快, 但 隔了12日已收到, 同上次都係 10 日左右的時間 (平郵)


今次只買了 1個 TOTO 白色的...預備夏天用.....本來都想買多個CARRY-ON, 但有些花我上次都買左, 都係等佢出新花花先啦......


同埋本來上次有個CARRY-ON 特價想買, 50%, GBP12.5仲有85折, 但係佢唔係花花PATTERN, 沒有買, 所以今次心思思想買啦...點知, 無貨.....激C.......


個TOTO 係布的, 沒有ZIP, 沒有過膠的, 但反而很硬身同大個...很滿意, GBP38



 


\


就係這個PATTERN 的 CARRY ON 特價, 這個都係特價 GBP3.4....很 REGRET 上次沒有買特價的  CARRY-ON



見到有個 胡碟夾都OK, 買埋佢





 



 


 

3 則留言:

  1. 好靚呀...我同d朋友都訂左第2次啦...都希望快d會收到啦 :))
    [版主回覆04/28/2010 16:26:00]這個我見你都有...收到真貨後原來很硬, 以為係布質會係軟料, 都唔錯..

    回覆刪除
  2. 你好!我係cath kidston新手, 我想問下login后見到的價錢係咪已經退了稅? 謝謝!
    [版主回覆05/01/2010 09:41:00]係呀, 沒有收稅KA...

    回覆刪除
  3. 好襯你的家具呢~
    [版主回覆05/01/2010 09:42:00]係呀, 都係花花

    回覆刪除