Pages - Menu

2010年3月20日 星期六

GEMINI 電蒸爐

剛發現 有個太平洋電器有售的 GEMINI 電蒸爐..............$3098...平過德國寶....


唔知係唔係大陸做呢..不過, 德國寶都應該係大陸做.............


最想當然買西門子果個, 但 都很貴, $9999.00 ....唔係太捨得.........


 


後記:  衰人一聽話唔識的牌子, 同尺寸唔FIT 我想放的位...........唔可以買這個了.........


 


4 則留言:

  1. 你好,我最近也是在想買一部蒸爐,可否請問以上價錢是在那兒看到的呢?因為我所看的最平也要$3980呢!
    [版主回覆03/20/2010 09:38:00]我剛收到大新咭的PROMOTION....仲有分期TIM...., 不過, 你SEARCH 下 ESDLIFE, 我見過約 $3500..., 依種蒸爐唔多牌子有, 我都尋找緊.................

    回覆刪除
  2. 講真,條件限制下我只可選擇座枱式的,但睇咗好耐都只得五款,我又衰到唔想要蒸烤二合一,結果只有餘下的三款:miele要過/近萬,太貴了。格蘭士在香港的代理沒有賣蒸爐,保養上有欠妥善。只有餘下的gemini............其實$3098已經是我見的最平了。
    [版主回覆03/21/2010 11:19:00]甘你有沒有大新咭...依類蒸爐真係唔多款, 想買很耐了, 星期六去JUSCO見到GEMINI的真身, 結果都係訂了德國寶, 個焗的功能真係無用, 因我都有光波爐, 光波有250度, 佢只得200度...不過點都比PANASONIC個MICOWAVE蒸爐好...MIELE真係太貴...

    回覆刪除
  3. 咁其實 GEMINI 好定係德國寶好 d 呢? 係咪 function 一樣架?

    回覆刪除
  4. 請問用咗幾個月,德國寶掂唔掂?聽講話温度唔夠蒸D嘢要好耐!

    回覆刪除