Pages - Menu

2010年3月1日 星期一

中環蘭芳園

聽就聽了很耐, 終於今次路經中環, 就順道去食下...


剛剛下午飯時間, 都等了 10分鐘...先有位


 



 



當然食佢的出名的撈丁, d 豬扒出奇的滑, 蔥油, 鼓油撈, 其實係很簡單的煮法...


至於出名的奶茶, 反而我同衰人都沒有飲, 因為我們唔鐘意飲奶茶的.



我同衰衰 share 了 一碟....每人一碟, 佢就食唔哂, 同佢share 就食了大部份, 搞到我唔飽..



再叫了個咖(young)西多, 可能我唔鐘意個醬, 麻麻...我較喜歡花生醬...



總括, 坐就坐得唔舒服, 叫做食過甘啦...


$38@ 連飲品......都算貴ka..


 


 


 


 

沒有留言:

張貼留言