Pages - Menu

2010年3月10日 星期三

2010年3月 -- TWD 紅黑帶考試

自從衰衰取了紅帶後, 都有一段時間沒有考試了, 因為之後的紅黑帶 同 兒童黑帶, 考核就會嚴格些.......


今次師傅叫衰衰考, 衰衰都想考喎...就考啦...我本來擔心唔比佢合格姐...衰衰話唔考唔知合唔合格, 看似很有信心甘...但係衰衰係唔知要有滿意的結果, 係要勤力練習的道理, 佢認為自己識就得啦喎...佢就係甘, 樣樣合格就很滿意, 唔會要求自己更高分KA..., 仲同我講求學不是求分數...


我有時都想, 慶幸佢間小學唔駛理分數, 高分等,  如果唔係, 衰衰應該唔可以係這種教育制度生存


等候開始考試啦


今次有3個同學考紅黑帶



考完每級的套摹之後, 就是考腳法..




衰衰因為細細粒粒, 所以都很靈活既..HAHA..



今次考試最特別既, 就係要踢爛木板啦....平時無的踢KA.


所以衰衰都很緊張


 


每人有2次機會, 第一次衰衰都踢唔到KA..





第2次, 我用連環快拍都影到, 衰衰踢爛塊板...HAHA..


以前看表演覺得很勁呀踢爛塊板, 雖然都知係很易爛


但親眼見我個衰衰踢爛塊板, 真有說不出的開心




之後, 仲要 考 FREE FIGHT.



1 則留言: