Pages - Menu

2010年2月23日 星期二

衰衰 LUNCH BOX 23/2/2010

黑椒鰻魚汁蒜泥粟米牛肉飯


日式香草煙火腿沙拉


 


餐盒虎年開市, 個名很長, 其實等如仿PEPPER LUNCH......


今次用了吉吉島出果種鰻魚汁, YI, 唔同日本出果種BOR, 個色淺些同稀些...個味唔知同唔同呢!


 


衰衰喜歡食煙火腿, 即超市凍櫃要磅果D...衰衰野愈食愈貴...........早上仲要指明食煙果隻火腿, 唔係普通火腿喎...飲鮮橙汁.., 真係出錢仲要服役大少..只要佢鍾意食, 就無所謂啦..HAHA..


3個大橙出來只有2杯都唔夠, 就同衰人搶大些個杯, HAHA, 就係小朋友的行為..


 




 



 

2 則留言:

  1. HI
     
    駿恆位於旺角上海街海景大廈6/F(TEL27898288),可只造廚櫃或造全屋裝修。
     
    Raymond
    [版主回覆02/24/2010 11:34:00]thanks

    回覆刪除
  2. 一向都覺得你好勁, 一早起來, 又早餐, 又LUNCH BOX...
    [版主回覆02/25/2010 08:36:00]你都係啦....邊勁呀...HAHA

    回覆刪除