Pages - Menu

2010年2月17日 星期三

DIY 除甲醛

 


新按的家具係就係有些異味, 但唔係太勁, 用了我之前買的除甲醛2寶, 先用噴霧噴下表面, 無色無味, 有些似水甘...HAHA...


再用這些吸味炭, 唔知佢有沒有吸到些有害物, 不過, 用了就心安些吧....


2 則留言:

  1. 可否分享多些?又有冇聽過  醫療級光觸媒?  跟 除甲醛2寶,一樣嗎?
    [版主回覆02/28/2010 17:42:00]聽過, 應該都有用既, 可能功效高些, 不過, 要沒有人住的屋, 做完都要再過數天先可入住..價錢都唔平, 如果要求唔太高, 我估2寶都可以了.

    回覆刪除
  2. 請問除甲醛2寶可在什麼地方買到及其價錢,謝.
    [版主回覆04/24/2010 10:01:00]http://hk.myblog.yahoo.com/lamsalina@ymail.com/article?mid=7818 , 我係淘寶買的, 如你想要那店, 你再通知我啦 OR 你 一 SEARCH 就有很多

    回覆刪除