Pages - Menu

2010年1月14日 星期四

衰衰 lunch box -- 14/1/2010

明太子紫菜飯團


芝士腸/日本玉子蛋圈


生果: 韓國 strawberry


 


真係想懶都唔得, 食了3日包包的衰衰, 雖然唔敢投訴, 但我都知佢唔鍾意ka 啦....無法啦, 要開始搬野, 媽媽都唔係太有心機做餐盒比佢, 心想懶些叫佢食學校的飯盒, 佢點都唔肯, 以為我會做比佢...點知我叫佢上學前去買包包, 衰人同佢去買, 我仲懶到連早餐都唔煮...., 可以唔起身, 服務大少的責任由衰人全權包辦...


但每早衰人同衰衰似大戰甘......仲遲到比校車打電話問佢返唔返學......, 衰衰每早都想叫我起身, 問我這問我那..


真係無計, 要從出江湖


唔想開火啦, 只做簡單小食算了.



 



 



後記: 都話只有媽媽好ka 啦.....聖誕假停了2星期, 加上食了3日包包, 衰衰回來話超好味, 正都不得了喎, 叫我甘簡單的餐盒日日做比佢都得喎........


大少當然得啦.....媽媽阿四係要做ka ma....., 要買野, 要想比佢的食物......等如一樣......仲要做.....都唔知嬲佢呀, 定話佢唔為媽媽設想呀........


定係嬲自己心軟......唉............


 


 

沒有留言:

張貼留言