Pages - Menu

2010年4月26日 星期一

衰衰 lunch box -- 26/4/2010

 


三文魚醬/火腿包包


韓國泡菜餃子


日本甜番薯


生果:  strawberry


*************************


 


衰衰轉性呀...haha....連續2天都話食包包, 佢之前唔食ka ma...都好呀, 肯食下其他食物, 唔駛日日都食飯, 佢連粉麵都唔食ka...很古老石山甘ka...


原因就係 ikea 果枝三文魚醬, 真係幾好食既....., 早餐佢都話要食包包, 星期日早餐仲連續食左2個tim 呀, 勁呀......



 



就係這枝啦..cream salmon, 佢話超正喎, 下次都要再入貨.



星期日係吉吉島見到這本書有折, 之前係商務見過都想買, 有折就立即買左啦..


1 則留言:

  1. 想問,cream salmon幾銭呀?我想買嚟試吓搽麵包同撈通粉!
    [版主回覆04/26/2010 10:44:00]約 $3x.00, 只有沙田ikea見過, kln bay都無, 你去沙田安全d...係喎, 撈意粉, 通粉, 下次試下先.

    回覆刪除