Pages - Menu

2010年4月14日 星期三

衰衰 lunch box -- 14/4/2010

紫菜鰻魚飯堡


芝士腸


蒸日本南瓜


*********************


衰衰見到MOS BURGER 新出的日本鰻魚飯堡, 叫我做比佢, 嘩, 這款都易做, 當我什麼都識做咩..


自從  孔雀石綠, 我都很耐沒有食鰻魚啦...連埋衰衰, 每次佢想食, 我都話有毒KA...唔好食啦..以前(數年前)佢都信我KA...現在大了, 佢話唔怕喎, 佢鐘意食, 仲叫我買比佢, 已經唔止一次啦,  算啦...唔係常食...仲話佢有自主權喎, 係佢食唔係我食, 你話呀, 小朋友大了唔聽我枝笛TIM


個鰻魚汁就比佢自己加上去...



 



 


沒有留言:

張貼留言