Pages - Menu

2009年5月18日 星期一

食物盒分隔片

看了 Decem 似用了這個在 $10 店買的 膠片做食物分隔, 就買來試下, 都知要 cut 開的....但我用剪刀剪極都剪唔到........



都係要叫衰人幫我....佢用手已分開了, 仲用沙紙幫我磨滑, 幾好


但要個衰人做野......就要聽佢 e e o o, 話出邊有即買即用, 要做甘多程序麻煩喎, 仲話我浪費了把膠刀片.....下刪 100句........, 佢以為係我自己想出來的慳錢方法, 我話, 先生, 你出去買到我就服左你.......跟著話, 唔用同用了沒有分別.......比佢激c 你.........



但我常同衰衰講, 聽完耶穌一論, 佢會幫我做得很好的.....fit 哂位..........嘻嘻


1 則留言:

  1. 咁都cut得開?li塊o野好硬架wor。我都買o左,諗住用o黎切o野炸。
    [版主回覆05/20/2009 12:25:00]係呀, 原來都很硬下......

    回覆刪除