Pages - Menu

2011年7月7日 星期四

衰衰 lunch box -- 7/7/2011

迷你三文魚醬漢堡包


生果:  蘋果


甜品:  朱古力


**************************


今天係暑假前最後一天餐盒了


要9月先再出現了



個衰衰, 2日都唔記得還圖書


打電話比我叫我拎比佢


傻咩, 我返返下工點比佢呀


就算我在家都唔會啦...都唔係咁急


自己就唔記住, 比老師話就打比我話一定要今天還


我唔肯就孟話唔得, 唔得


嬲起上來, 就同佢話, 唔得叫老師同我講啦...


haha


明天 last day, 佢再唔記得就比老師駡


haha


自食其果...


 


2 則留言:

  1. 呢個係惠康果隻唔氧化萍果?   個飽好得意, 仍然都係衰衰至愛的雪梨茶, 佢仲未飲厭咩?!
    [版主回覆07/08/2011 09:51:00]係呀, 你食左沒有, 真係很正...個包包係用個杯吸出來炸, 很易....佢真係飲極都唔悶..haha

    回覆刪除
  2. 您好,我有拜讀您們全家到北海道旅遊的遊記,寫得真好!
    可以請教您在小樽的Dommy Inn飯店小朋友是如何收費呢?
    我們想去住宿,小朋友是小學生,但一直無法和飯店email取得聯繫
    真的很謝謝您的幫忙
    [版主回覆07/09/2011 18:40:00]我是在JALAN NET 訂的. 你訂時可輸入小朋友數量, 佢會有個附加收費...因為我們沒有要連早餐的PACKAGE, 所以沒有小朋友收費..只是訂一間房唔加床, 小朋友不用收費的...但正宗的溫泉酒店如登別等, 小朋友就要收費了..

    回覆刪除