Pages - Menu

2011年7月11日 星期一

DISNEY CHANNEL NEWLY LAUNCH CARTOON @ BLOGGER EVENT

今次很高興得到 DISNEY  CHANNEL JUNIOR APPOINTED P R AGENT 的邀請參加 係 MEGA BOX 舉行的 BLOGGER'S EVENT...




今次的主題是 PRIATES



仲請了兒歌天后 - PURPLE 姐姐...




這次活動主要係介紹 DISNEY JUNIOR 的新卡通:


JAKE NEVERLAND PRIATE -- 主要係介紹給小朋友, JAKE 點樣排除萬難解決問題, 帶出堅持先會成功的道理. 


神奇貓博士 (主角其實係出名的書-- CAT IN THE HAT) -- 介紹科學知識


 


DISNEY JUNIOR 係 主要 TARGET 幼稚園的小朋友.............., 今次請了約10個BLOGGERS 的小朋友參加...起初邀請衰衰時, 我覺得衰衰已超年齡, 不太合適, 原來係邀請衰衰做小記者...那衰衰都有興趣...


而衰衰主要的任務係 小小記者....記錄低當日的花絮, 程序..., 之後再寫番一篇文章, 會放上 DISNEY JUNIOR 的FACEBOOK 和BLOG 上...


衰衰當日都很盡責, 不停影相...相信這次都係一個很好的體驗...


至於這次BLOGGER EVENT 的內容, 請看另一篇由衰衰自己寫的文章了... 要等衰衰交稿, 遲些先登出了..


 



用了衰人的長鏡, 很專業的小記者...HEHE





之後的茶點...很得意....MICKEY CUP CAKE


最搞笑, 衰衰同衰人都話係紙唔食得, 我話唔會, 一定係糖做...HAHA當然食得啦.



 



每位出席的小朋友都有一份禮物...衰衰都很鍾意



 

9 則留言:

  1. 衰衰好認真呀!!!!!!!!!!!!!!!!! 成果小記者咁
     
    [版主回覆07/12/2011 11:01:00]係呀, 叫佢都唔彩你, 很認真的...haha

    回覆刪除
  2. 衰衰好叻仔呀, 期待衰衰既新聞稿呀!
    [版主回覆07/12/2011 11:02:00]謝謝...很快呀..佢比心機編輯緊..haha

    回覆刪除
  3. 衰衰好大個仔呀~咪,過多兩年你同佢兩姐弟咁~
    [版主回覆07/12/2011 11:02:00]haha, 我都想係2姐弟..咁我可以返回童年時..

    回覆刪除
  4. 衰衰果然認真...大個仔喇!!
    [版主回覆07/12/2011 11:03:00]係呀, 愈來愈大個, 開始有自已心意tim 呀..

    回覆刪除
  5. 衰衰好叻仔!期待佢篇報導呀!
    [版主回覆07/12/2011 11:03:00]謝謝...很快呀..佢比心機編輯緊..haha

    回覆刪除
  6. 好有台型, 期待衰衰既新聞稿 :)
     
    [版主回覆07/12/2011 11:03:00]謝謝...很快呀..佢比心機編輯緊..haha

    回覆刪除
  7. Lucy家姐與妹妹兔2011年7月12日 中午12:08

    衰衰好型仔呀!成個記者咁款
    [版主回覆07/12/2011 11:03:00]謝謝...真係似呀..haha

    回覆刪除
  8. 好得呀!Good experience!
    [版主回覆07/12/2011 11:04:00]haha, 真係一個唔錯的體驗..

    回覆刪除
  9. 您好! 我是Sharpe Law (~ adesso e futuro~ 的blog主) , 首先先要感激您以前訂閱我的blog :)
     
    因為現在yahoo blog轉了新版, 以前的「blog友」及「訂閱」模式都修改了, 現在須要到「新版blog」: http://blog.yahoo.com/sharpelaw , click入標題圖下面的「post」, 之後在「profile」下面按「關注」(抄足微搏...yahoo又可苦咧??) 才可以繼續跟blog友們聯繫...... (而blog友本身亦都須要「升級」到新版才可以"關注"...實在夠麻煩!!)
     
    無論如何, 還是感謝您一直以來的支持!! 也請日後繼續多多交流 :)
     
    ps: 近日有出版社找我寫有關「泰國」及「意大利」的旅遊書!!!!! 希望真有成事之日!! 到出書之時, 也請到時blog友多多支持一下小弟的劣作, 謝謝 :)
     
    SHARPE

    回覆刪除