Pages - Menu

2008年7月15日 星期二

衰衰的第1次 OVERNIGHT CAMP

話說 衰衰從 懂事到現在, 都沒有自己不在家睡覺的.  我亦沒有預備幫佢報這些 CAMP的. 佢自己都話不參加  但朋友的推動下, 佢是會嘗試的.


今次因有JACK 陪伴, 佢都話要參加. 便決定比佢嘗試.  在 6 月幫佢報名至入營, 都有1個月的時間.  這1個月是 比我 做心理預備, 而不是比衰衰預備的.


首先就是用我的 嫦娥 功力, 叫佢記得 BATHING 時不要令衣服濕透, 小心地滑, 食飽些, 打電話回家...., 記得攃牙....................


一直佢都沒有什麼, 還有些興奮, 叫佢 早/晚打電話比我, 佢竟然話 "盡量啦", 你話啦,  兒子一離開你的(AREA), 就會走到無影的了......


之前一星期, 幫佢預備野, 就開始很擔心啦, 以上的, 更加怕有意外, 怕佢不回來TIM 呀, 我就真是太擔心了.  佢去CAMP之前的1晚仲睡不著TIM呀.......... 但佢沒有特別喎.


那晚由 7:00pm 等呀, 等呀, 等到 10:00pm 先打比我呀.  衰人其實分分鐘仲緊張過我, 但佢不認 bor.  一有小小音, 就話我電話響.  快有電話鈴聲敏感了. 很安慰因為衰衰真是有記得打電話回來.  因為之前比了手提佢, 但最後不比bring 入 camp. 所以是尋找不到佢的. 比衰人同衰衰講, 點知佢叫佢明天不需打回來了. 激到我呀, 如果衰衰真的不打回來, 衰人就比我駡到上天...........


到第2晚, 10:00pm 都沒有電話, 衰人一早已將我手提拿出來, 怕聽不到, 一晚 ee 我我. 一是話甘晚佢不打回來啦, 佢有得玩,不記得打啦.  其實我正等緊, 佢 ee 我我, 真覺 佢很煩, 都忍不到叫佢不要煩我.  人地正擔心, 佢仲要 ee 我我...., 尋晚仲要叫佢不需打回來, 是不是正 "衰人", 沒有改錯名的了.


到 11:15 pm 先打回來, 原來佢話要輪流bathing 完先可以打電話的.  聽到衰衰打電話回來, 真開心. 如果不是, 怕我那晚會 想這, 想那了.............


 

沒有留言:

張貼留言