Pages - Menu

2009年3月12日 星期四

光波新煮意

剛買了光波爐, 當然要試下佢的功能啦......上次跟佢的食譜煮了煲煲飯, 30 分鐘搞掂...就是很方便同好味. 可惜, 影了相個相機 DOWNLOAD 唔到........要下次再影了..........


今次就是試串燒.........衰衰都食了大部份, D 飯就唔食.........


海中蝦, $35, 都有 12 隻, 雖然不是生孟的. 但都很鮮甜同大隻., 百佳不是常有的....常有的是那些沒有鮮味的細蝦, 都要 $20 一盒的., 蝦仁炒蛋都唔沒有蝦味.........本來是想連殼的......., 心想都是除殼了, 衰衰野食串燒不可一啖啖甘食, 唔方便..........., 但就好似有少少浪費了個蝦頭位同 D 膏....算啦......膽固醇高.......



百佳得一種簽簽, 但太長了, 下次可以買些短些的. 我要衰衰一食就全枝串燒的食物要食哂...如果唔係就唔好食, 因為佢唔食青椒的......粟米芯都是最近先肯食......., 隻衰衰野都食了一枝全部的.  之後就唔肯再食, 仲話唔食蝦喎.......唉, 最後都是我妥協, 同佢share , 即係我食青椒, 佢食蝦.........比佢激c你........



買了 雞比肉, 返工前下了調味, 8小時後, 真係很入味.......仲用了我上次的調味蒜頭, 放耐了每次煮親的食物都很入味同很香........



起初用了低盤, 唔接近光源, 出來的以為已熟, 但 D 青椒是唔熱的, 要再光一會



 



到肉類時, 都是轉回高盤, 就很快...........早上煮比衰衰的午餐, 余下少少魚塊, 做埋串燒煮在一起, 串燒, 一串, 一串的.....真是食多了都唔覺........竟然唔夠食,,,,,,衰衰叫我再煮, 先生, 第一已沒有食材, 第二, 冰箱的, 要解凍, 再調味, 都要很耐的.  下次要買多些雞比肉先得...., 再話我唔用上次帆立貝, 這個真是忘記了.......少爺真難服待



留了少少沒有煮, 到明早再光了5-10鐘比衰衰做午餐..........買了個 台灣的平面保溫盒 $39.90, 話就話保溫5小時........我估當然唔及真空那種飯盒.........看今天衰衰放學回來的意見了.


我見佢平面, 可以放串燒, 同總比普通唔保溫的盒和暖吧.......串燒什錦



在百佳見有細細的西瓜.....便買了............



點知, 是黃色的....以前都見過西瓜是黃色, 但衰衰唔鍾意, 話個 SAMPLE 是紅色, 欺騙人喎, 要去百佳轉回紅色的....我話, 算啦, 費時行, 佢話想轉, 就去轉回一個紅色的....我都怕點知佢邊個是紅色, 邊個是黃色呀........



幸好, 有另一款, 上次食過是紅色的....., 衰衰見到是美國西瓜, 個LABEL卻寫中國, 問我是什麼國家, 我話是美國的款在中國種.......等如......美國人去了中國出生...........HAHA...甘都比佢諗到, 仲話 等如是 美國的........


人都仲可以話佢是 美國人在中國生活 ........但生果 就應該最終都是 中國出產, 中國野 BOR..........


 



但開了, 不是太甜...........很淡色.........細有個好處--就是唔甜都唔係太多


沒有留言:

張貼留言