Pages - Menu

2008年12月9日 星期二

億細通開倉2

 


星期一晚放工就去了看一會, 首先買了我超想買的TARGET 啦.  $99, 衰人見到都沒有野, 只話我買了什麼雜牌野BOR.  我話是快圖美有得買KA.  佢話是大陸野.  我估都是的. 



 


我都知不會只買一樣野KA 啦.  另買了這個細蒸籠, 想放在公司, 可以買些燒買等番熱.  很細個的.  盡量不用 MICOWAVE. $79



見有RADIO 賣, 買了個比公公/婆婆家, 佢地個老爺野沙沙甘, 叫佢買個新就話仲用得.  


我比公公時, 話是CARD 送的.  佢就OK, 如果不是, 要聽 XYZ 數拾句 (浪費金錢).......


善良的大話是不傷大堂的. $68, 點知, 衰衰, 我同公公都是.........不識校正d時間, 入電等. 衰衰竟然識入電, 上次science 堂有教 (+/-極bor) , 其他要等衰人回來校正................這些野就是得衰人識, 佢話是我懶bor, 甘簡單有說明, 點會唔識, 甘我只可以講是:  可能是我沒有比心機慢慢看同試啦.  當然啦.  先生, 我仲要趕住煮野, 你估我回家是坐下慢慢休息呀........... 



 


其實仲有野想買, 但都是沒有買啦.  真係要學下想要同需要啦.  依個月很多減價/開倉, 我荷包很輕了, 現在經濟不景, 我都要留些錢先得啦.   以防不時之需.  個個朋友都話不買野, 我仲反其道而行,  都是跟大圍啦.  


最奇怪是:  公司減價, 開倉就超多人, 買超多野, 香港人是有錢的.  只要價錢OK, 低, 就會消費.......


 


12月, 美亞再有開倉, 在我公司附近, 我再破財啦................想買些 (WOK 產), 因為膠的很易溶了一些.  唉, 上到去, 點會只買 一樣呀.............

1 則留言:

  1. 你个蒸炉好抵呀,我买左个princess的,细细个,但成3百蚊呀。
    [版主回覆12/10/2008 14:31:00]很細個的.  一個圓碟的size.  你個 princess 名牌, 當然好些啦...haha.....

    回覆刪除