Pages - Menu

2012年7月17日 星期二

(深夜食堂煮婦同樂會第6話) @ 泡菜豬肉(附食譜)


(深夜食堂煮婦同樂會第6話) @ 泡菜豬肉(附食譜)




haha, 由第一話已開始看, 覺得很好玩, 已經很想join
但怕有些自已不懂煮
不過看完大家的post, 原來可以用自已的方法
那我就膽粗粗參加了

謝謝偽主婦受埋我玩....., 現在同樂會已有20人呢
每星期大家會煮不同款式

今次係泡菜豬肉

材料很簡單:
豬肉, 泡菜, 蒜頭, 洋蔥

先用鼓油,糖, 胡椒粉, 酒,  芝麻油, 生粉 醃肉 15分鐘

做法:  先炒香蒜頭, 蔥頭, 下豬肉炒至熟

之後下泡菜, 再炒一會已可上碟了...........

食譜會再下韓國辣醬同炒
因為有小朋友食,所以沒有加
但已十分足夠味

我以為小朋友會唔喜歡
點知佢食左很多呢!

十分易, 簡單的一款菜






這星期大家的作品!

(*按圖片就可以直接連到各會員的BLOG了)

偽主婦
http://blog.yahoo.com/kikidaydreaming/articles/631092/index



阿糕糕CAKE 一CLICK




Helen 的方家小廚




Mrs. Horse Little Workshop




維維媽




為食二人組的喪食足跡




Jobe




芝士




Viviana 英倫廚房筆記




Sweet 黃金太太




玻璃朱城




鬼嫁料理手帳 ﹣オニヨメリョウリテチョウ




Mrs. Bear Cooks




Ka Ka




OL醉愛廚房




WongC9のEvEryThIng@AnyTimE




噹噹 Blog




東海堂。拾壹樓




Jo 姐姐
 












5 則留言:

  1. 我都係第一次玩呀 大家交流吓啦

    回覆刪除
  2. 我都追開....加油^^

    回覆刪除
  3. Sweet 黃金太太2012年7月18日 下午5:38

    歡迎~ 點會難到你呀!

    回覆刪除
  4. 你都玩埋一份呀,真係愈黎愈熱鬧喎~

    回覆刪除
  5. 又多一個交流平台, very good ar!!

    回覆刪除