Pages - Menu

2011年9月2日 星期五

衰衰 lunch box -- 2/9/2011

肉鬆飯團


日本蛋圈


生果:  蘋果


**************************


 


尋晚有約, 唔記得預備食物


都係很求其的一餐


hea 完2 日,


下星期要迫自已習慣番上學的日子了


仲緊張過自己番學



今個學年, 衰衰要嘗試自己返學


我唔放心, 返校都想陪佢


不過就要比平時早1小時起床


為佢預備早餐, 午餐, 仲有下午茶


仲要自己執番個樣出門口


很趕呀


之前下午茶 和 執樣係佢返左學, 我慢慢搞完先返工


現在全部野要1小時內搞掂


 


很想快些放聖誕節假...


haha, 超懶...



 


 


 

5 則留言:

  1. 做媽媽真偉大

    回覆刪除
  2. her仔返來我第一時間看手冊,看聖誕節幾時放假,點知看完即時"謝晒",因為放完假返去即刻要考試 。我仔學校今年轉新飯商,放假前有影片介紹,很吸引及很多同學仔都訂,見人訂他又要訂,所以我可以繼續hea多一個月

    回覆刪除
  3. 真係24孝媽媽...加油呀,努力呀~

    回覆刪除
  4. 衰衰讀小五 / 小六? 自行返學應該冇問題啦.

    回覆刪除