Pages - Menu

2011年2月24日 星期四

衰衰 lunch box -- 24/2/2011

三文魚肉鬆飯團


吉列小豬柳/火腿花花


生果: strawberry & blueberry


******************************


尋晚衰衰很緊張話無哂梨茶


有看佢餐盒都知佢每日都有一包


雖則唔healthy, 不過佢廋唔怕糖份啦


有個肥同學, 就係比媽媽控制糖份


但係佢竟然想到同衰衰交換


即係衰衰比盒梨茶佢, 佢就唔知比d 什麼咭衰衰


原來唔只一次, 但係衰衰比左盒梨茶佢


咁自然變左無野飲, 水佢只係會飲2啖


****************


衰衰竟然諗到帶2盒梨茶


所以最近d 梨茶貨量佢很緊張


我知道後,


我就話唔可以常常交換啦


只可以一星期一次


 


大佬, 我每次幫你買飲品


有時連埋d 餸很重ka...


重要行個超遠的平台


手都軟呀...


但係我唔想唔比佢交換


始終佢與同學之間的問題


費時如果我唔比


以後有野都唔話我知


佢聽完都明白


話一星期一次 or


佢同我去超市一起買喎


佢負責拎喎





 

4 則留言:

  1. D小朋友你真係好難控制佢...其實佢同肥同學交換對肥同學健康都唔好...肥仔同學家長又唔知自己個仔偷飲左糖,真係好難攪~
    [版主回覆02/24/2011 14:06:00]係呀, 依d就係小朋友的古怪招...都唔理得咁多

    回覆刪除
  2. Hello! 很欣賞你的午餐盒啊! 很可愛! 我也準備下個月幫阿仔做午餐盒, 因為佢常常投訴學校的飯盒很難吃, 每天也免強吃少許. 佢巳經under weight得好緊要, 我真在唔忍心再咁下去, 所以的起心肝同佢整午餐盒, 又參考左好多媽咪嘅blog偷吓師, 基本用具都買左啦! 希望阿仔可以食多啲嘢啦. 我想問吓你呢個放凍食嘅飯盒係咪保溫盒黎架, 同埋啲咁可愛嘅簽簽喺邊樹買架. 因為我要返工, 要7點前準備好飯盒, 個飯盒要keep成6個鐘, 我怕到阿仔食時巳凍哂. 請指教.
    [版主回覆02/24/2011 14:05:00]我同係同你一樣的原因所以先做餐盒...haha...這個唔係保溫飯盒...如果凍食, 通常都用保冷gel 與餐盒一起放入保溫保凍袋, 全部野你可以去吉吉島$10店看下...如果貴些, ccsuper 都有...
    http://hk.myblog.yahoo.com/lamsalina@ymail.com/article?mid=13990
    保溫就通常要用壺形...thermos...tiger....不過只係和暖, 唔會真係熱到出煙....

    回覆刪除
  3. o個個熊仔膠袋好得意呀!! 係未d 飯團係入面呀??  見到咁可愛的飯盒真係食都食得開心d
    [版主回覆02/25/2011 10:50:00]係呀, d 飯團就係入面..我就係想佢開胃些..haha

    回覆刪除
  4. 呢隻梨茶的確幾好飲。
    小朋友自己有自己一套相處之道,總之唔係大打出手、偷呃拐騙就算喇。不過,最好佢哋有咩新主意,都係事前知滙一聲媽咪好D。
    [版主回覆02/28/2011 10:47:00]係呀, 得個知字都好呀...HAHA

    回覆刪除