Pages - Menu

2010年12月6日 星期一

衰衰去 camp

每年衰衰小學都會去 camp 的, 現在衰衰去 camp 我都慣哂啦..回想第一次真係超級超級擔心...由 k.3 自己跟ymca 去旅行, 怕佢著住外套太熱唔識自己除下..再怕佢唔著外套去到郊區凍, 佢唔識自己著外套. 到第一次要去overnight 的 宿營..等極都等唔到佢電話..聽到佢把聲真係中左六合彩都無咁開心...


之後暑假啦, 學校啦..每年都去2-3次camp...次次衰衰都記得打電話給我的...


今次的camp 真係很特別..個老師唔比小朋友用手提, 講明唔比打電話回家..大佬, 今次去1星期, 唔係去2日, 5日都無消息, 掛c 我咩!  今早衰衰出門時, 我已很無mood 啦..., 佢當然很興奮啦..


相信這5日真係超級難捱...........


仲要衰衰上星期有少少喉嚨痛, 食左消炎止痛藥都話仲有少少, 唔放心比止痛藥佢去 camp 食.., 想再去看醫生取特效藥, 個醫生星期六放假....真係無奈......, 唯有買左喉糖, 叫衰衰唔舒服就食喉糖...


個衰人真係無好野幫到手ka...明明已拾好哂衰衰的日用品..做就唔係佢, 得把口, 無啦啦幫衰衰換左個喼, 唉, 咁就拾少左野過新喼, 上次衰衰唔知, 條濕毛巾弄濕哂其他衣服, 今次我千萬叫佢隔開條毛巾, 專登比左數個膠袋佢..個衰人無比到衰衰......真係比個衰人激c 你........無啦啦搞個喼......, 無膠袋衰衰都唔知點搞洗完面的濕毛巾...


仲有就係今次冬天去 camp, 天文台話明天變凍, 仲要擔心多一樣...雖然已拾了外套比衰衰, 佢夠唔夠, 著唔著, 就真係唔知.....


一連串不合意的擔心.......


我已經叫左衰衰問老師係唔係真係唔比打電話, 佢話問下喎...個衰衰仲叫我忘記生左佢喎, 當佢消失一星期喎........比佢激c.......看來佢都唔會掛住我ka 啦.......


 


超超超超超 難捱的一星期...........


之前衰衰去camp 我就free 啦, , 放工後想做什麼, 去買什麼都得.., 心情超好, 9-10時就收到佢電話...聽下佢這日的活動...很開心的聲, 我都開心埋.


但係今次真係....超級聽話的衰衰就點都唔肯用手提........聯繫唔到佢....普通野唔會打去camp site ma..., 今次真係唔知係訓練小朋友 定 係訓練家長 啦.......... 


 

2 則留言:

  1. 嘩,去成個星期??? 不過放心啦,我諗学校老師都同你哋一様咁緊張嘅,話晒咁多人去咁多日,真係唔可以走漏眼…
    [版主回覆12/12/2010 20:47:00]都係既, 安全回來我都很滿意啦..

    回覆刪除
  2. hi mi, nice to meet you yesterday
    [版主回覆12/12/2010 20:48:00]NICE TO MEET YOU TOO....

    回覆刪除