Pages - Menu

2010年10月16日 星期六

舅父過大禮--落大訂啦..

2010年10月10日


好日..


我們一家三口陪舅父過大禮..


因為過大禮唔駛男方家長親自送上女方家


所以就由家姐陪同啦..


但係我什麼都唔識, 都怕話我唔識禮儀..


雖說一切從簡


但要有的都係要有的


舅父用了大妗姐服務


椰子, 檳榔等就係服務包的


自己再買了生果,唐餅


現在什麼都用利是代表


三姓, 海味, 都用利是


名為包羅萬有利是


名稱很搞笑


********************


婆婆公公仲搞笑


做女方都收過2次禮啦, 今次做送禮的男方


都唔知樣樣都要雙份


好事成雙MA..


只買了2種海味, 每樣一盒, 但係聽講要4種的..


佢話唔係要雙份喎


女方要回禮MA...


佢就話唔駛回


比佢講到笑左10分鐘


*****************************


我果時10+年


都唔記得有沒有咁隆重


只係記得有椰子


**********************************


我心中的舅父


終於成家啦..


祝 開開心心


甜蜜到老..


SWEET SWEET


 








大妗姐服務包埋茶壺套裝



衰衰當然陪埋一起過大禮啦


最大收穫就係收到利是


佢很開心


因為我話可以任佢用來買玩具



 


 


 

沒有留言:

張貼留言