Pages - Menu

2010年11月27日 星期六

香草醬汁@工聯會

一直都覺得, 食物用了香草, 味道就會提升, 但係我一直唔識用新鮮的香草, 見工聯會有這個班, 就去見識下


老師原來就是TV訪問過的香草女皇, 佢醉心於香草,很識運用於不同食物上, 在自己家種了不同的有機香草


今次介紹3種香草汁


第1種係 香草牛油, 第2種係番茄香草醬, 第3種係香草白汁


 



新鮮摘下的香草



這個香草係用 BASIL, 聽就聽得多


原來係等如泰國的金不換, 甘係泰國店買就平很多了..



真係很簡單, 切碎撈在牛油上, 加少少鹽


之前我見有食譜係要煮溶牛油的,


老師話會破壞左牛油的成份,



肥就肥左D


不過, 真係很香呢...



第2個醬...主要係用 PLUM TOMATOES



仲要用油浸番茄



主要都係用雞湯與其他材料運合




就係見到佢個紗綱, 可以阻止D 油彈出


唔講我都唔知是什麼



 



第3個醬係食唔出太香的香草味..係白汁, 不過用了橙汁撈埋, 有少少酸...


西餐就係用麵粉撈牛油, 令醬汁變滑和傑身






每次上堂都見識不少新事物...


 

1 則留言:

  1. 我其實都好想種下香草,但唔知係邊有得賣,又懶去找,不過睇你上堂,好似真係幾好味咁。 另外個防彈油紗網好似我上次係LC見果個咁。
    [版主回覆11/28/2010 15:58:00]用新鮮香草, 可以用多少CUT 幾多, 不過, 老師話小心不要亂買, 要買有機的, 係花園街果D佢話唔係比你食的..., 都會有虫藥, 個綱我一看就知是類似...真係唔錯, 我用了仲唔係怕佢周圍彈...唔駛清潔TIM...

    回覆刪除