Pages - Menu

2010年5月14日 星期五

衰衰 lunch box -- 14/5/2010

黑椒牛肉粟米


鰻魚汁炒飯


*********************


今天依然係熱飯.....


我再就請同學食餐盒食物的問題, 與衰衰相量..., 因為我同佢講, 以後會大部份時間食熱飯, 衰衰強烈反對..


原來佢係鍾意同小朋友share 一起食......,


佢話小朋友說沒有食過這, 沒有食過那,


佢有多, 比小朋友嘗試下, 沒有所謂喎..


我有想過份量加多些, 但d 餐盒都唔可以放太多..


同埋書包都沒有太多位置了...


最大問題係大家每次取完食物, 搞完一輪,


余下的時間唔夠論盡的衰衰食野呢.. 所以佢日日日都話唔夠時間食野, 鬼咩, 只得30分鐘, 同學搞一輪, 分哂都10分鐘啦...衰衰仲要食野超慢...食野時仲要傾計, 邊會專心食野呀


最後我決定唔理啦...當唔知, 算了,


只係話最好不要比食物同學, 如要比, 都只限1款,


你要確保足夠自己食飽.......


因為媽媽預備的只是1人份量....


 



我唔將d 肉撈埋d 飯, 因為撈埋左, 衰衰話我唔比餸佢...沒有肉類喎....比佢激c...........



 

2 則留言:

  1. 咪住…其實…整靚啲嘅公仔飯盒俾衰衰,佢会唔会因為靚而唔捨得分俾同學呀?実在,你整嘅分量都真係已経唔多架啦,再分真係唔洗食咯…

    回覆刪除
  2. 不如你試下同佢講下道理呀! 你同佢講: 而家流感高峰期, 除非個別包裝食品, 否則都不可以跟別人分享.
    呢個係涼粉仔唔會將自己嘅零食同同學分享嘅原因, 我每次問佢有否分零食比其他同學, 佢都會咁同我講, 所以我都唔再可以話佢自私啦!

    回覆刪除