Pages - Menu

2010年2月25日 星期四

訂了康和有機食物

知道康和有送貨服務很耐了. 上次同 ywmom 講開, 原來佢識的主婦係訂定一星期的貨放在冰箱, 都很少去街市, 我再想一想, 係喎, 可以放在冰箱, 就算係 supermarket 日日買的, 都係經 "解凍處理"..


係康和真係可以買哂菜, 魚同肉..


最重要係現在的食物, 已經唔係新鮮唔新鮮的問題, 係那些 激素, 打針雞, 連豬肉都話有激素, 都唔知個來源問題, 而衰衰係發育時期, 想佢食到的都係安全, 有益的...講就甘講, 出街食都控制唔到...


如果質素ok, 都可以考慮 每1-2星期訂一次..


每pack 以斤計



 



烏頭 $42@


都很大條



原來雞要食雞公, 無激素喎...雌性的雞, 就算唔打針, 自己都會有小小激素..


我唔識cut 碎, 叫 佢幫我 cut 開 先.



唔知係唔係新客, 送了一斤生菜



仲送了本食譜



我將佢分開一小份, 一小份, 方便之後解凍



 


1 則留言:

  1. 請問價錢貴唔貴呢? 因為我睇到個價錢都幾貴, 或者到時請報告一下用家心聲
    [版主回覆02/26/2010 10:50:00]其實我唔知街市行情, 佢賣肉碎就 $39/斤, 雞就 $80/斤, 我果隻 1.5斤, $113...生菜就 $18/斤, 魚就 $42...魚就知會貴些,
    暫時食了生菜就很甜...肉碎就ok啦..同街市果d無分別, 不過心安些..雞仲沒有煮.

    回覆刪除