Pages - Menu

2010年7月14日 星期三

THAI (太) 好味

上年, 無錯已經一年, 跟KING PARROT GROUP 的THAI CHEF 學了 咖哩炒蟹, 一直都沒有煮過.....,


現在衰人接衰衰放暑期班, 我放工後有時間, 可以煮下飯...一話出去食OR 叫外賣, 衰衰就問我點解唔自己煮...係時侯做下 COOKING MAMA.......


咖哩炒蟹, 無去街市買蟹


改為 咖哩炒蝦


今次用了2隻蛋, 收哂D 咖哩汁, 下次都係用一隻已足夠


知道衰人鍾意蒜容包, 專登焗比佢的..點知個咖哩無汁點...HAHA..




跟了SUNNYMA做個 泰式汁..焗倉魚, 真係超級正..


食到停唔到口, 因為無得試味, 我起初怕太咸, 但焗完後OK播. 很有明爐魚 FEEL...係無左個爐.....


只係放了一個小紅椒, 仲要去埋 SEEDS, 都幾辣下..



就係這個汁, 我將全部料放入攪拌機攪完再放調味料..



 


但係我煮完已經很倦, 唔想食...HAHA..見佢2父子食哂都開心既...


 


 

4 則留言:

  1. 小朋友都鍾意食媽咪煮嘅餸,所以有咁多cooking mama!
    [版主回覆07/14/2010 16:02:00]大人都想食媽咪煮嘅餸, 可惜我同婆婆住處距離遠..

    回覆刪除
  2. 好好味喎。
    [版主回覆07/14/2010 16:00:00]謝謝

    回覆刪除
  3. 你同你老公都要返工, 平時你個仔放學, 邊個照顧佢呀? 你放工重要買餸煮飯睇功課, 真係服晒你!
    [版主回覆07/16/2010 15:21:00]我唔係日日煮ka...係的話就倦c 啦....佢有公公婆婆看住...

    回覆刪除
  4. cookingmama唔易做, 有次我煮了菠蘿咕嚕骨 (其實我好少整呢個餸) & 蒸水蛋, 個女係咁食仲話d餸好arm佢, 一聽完呢句個心都甜晒.  
    [版主回覆07/16/2010 15:22:00]係呀, 比心機煮完都係想佢話好食.

    回覆刪除