Pages - Menu

2009年6月2日 星期二

衰衰LUNCH BOX 2/6/2009

 


2009年6月2日


紫菜肉鬆排包圈/魚肉腸排包圈  配


魚手指  /  香草焗薯


 


 


這星期公司要搬遷, 所以我都很繁忙, 問下衰衰肯食包包, 就買包包算了.....第2個火車盒可以出場....



懶行去超市買香腸, 用衰衰平時的零食-- 即食魚肉腸.....


個香草焗薯, 衰衰很鍾意食喎, 都好, 有益, 我用日本的男爵薯, 細細個, 一個剛好6小粒...衰衰話愈多香草愈好喎, 香草都仲可以, 沒有味道只得香味....如果唔係就太咸啦.


日本呢隻男爵薯真係很香薯味....唔大個, 放在雪櫃很方便, 每次份量唔多, 有時衰衰放假, 我都焗定1-2小個比佢, 佢都食哂.....



後記:  衰衰話同學很喜歡個焗薯, 問佢點煮, 衰衰都竟然講得出, 話見我過我煮喎, 仲話很簡單, 將細薯焗熟再加香草就得啦...我沒有講過佢知, 佢都知個步驟....

2 則留言:

  1. 哇,又一個火車盒!靚!
    [版主回覆06/05/2009 11:00:00]嘻嘻, 謝謝.

    回覆刪除
  2.  想 整 焗薯好耐架啦. 但要焗好耐, 係味呀? 定係你光佢呀!?
    [版主回覆06/05/2009 11:02:00]唔係bor...光就10分鐘, 我估焗都係一樣, 因為已 cut 開小塊, 易熟些....你整 下, 真係很正ka....連大人都話很似外國西餐feel, 有時我都當 (i) 的早餐..

    回覆刪除