Pages - Menu

2009年6月23日 星期二

不修篇幅的衰衰

今星期衰衰下午照樣到我公司做功課....我不在家, 衰衰就樣樣求求其其, 今天的奇景, 看下佢隻腳:


唔同款都沒留意, 照出街...比佢笑c 我.....我話你好核突....但出了街都無計...男孩由細到大都係甘....不理外表...



衰衰用自己的錢再去page one 買佢的comic book, 追緊個故事喎, 一回到家, 已急不及待看, 只換了上衣, 偷影了佢, 都唔知....仲話我應該開心喎, 佢看書, 比佢激c 你 ka....


2 則留言:

  1. 好搞笑!我一開這page就見到對吾同款既襪,係勁吾同呀,一隻黑,一隻條紋!甜心仔仔都試過自己拿襪吾同色,不過係襪色一樣,條邊吾同色姐。
    [版主回覆06/24/2009 17:19:00]奇景

    回覆刪除
  2. 可以去你公司做功課甘好?!
    [版主回覆06/24/2009 17:21:00]臨放工前1-2小時, 可以一起走, 之後去街..

    回覆刪除